Az ételekben keressük a fiatalság forrását

A fiatalság kulcsa a legtöbb idősödő hölgy szerint a rendkívül drága, klinikailag tesztelt csodaszerekben rejlik, amelyek képesek kisimítani a ráncokat, feszesebbé tenni a bőrt és visszaadni annak fiatalos csillogását.

Az unalomig ismert reklámok helyett azonban miért nem gondoskodunk természetes módszerekkel arról, hogy ne legyen szükségünk ezekre a csodaszerekre. Néhány étel segítségével ugyanis könnyedén kordában tartható az öregedés. Hogy melyek ezek? Lássunk néhányat:
Áfonya: Az áfonyában rendkívül maga a C-vitamin szint és a legértékesebb antioxidánsok is ebben találhatók. Mivel ezek pusztítják az öregedésért felelős szabadgyököket, képesek meggátolni a folyamatot is.
Hal: A halfélék rendkívül értékes omega-3 zsírsavakat tartalmaznak, olajaik pedig képesek lecsökkenteni a koleszterinszintet, az esszenciális zsírsavak pedig feszesítik a bőrt, serkentik a kollagén termelést.
Fokhagyma: A legerősebb antioxidánsok zöldsége, amely a szív egészségét és a bőr feszességét képes megőrizni.
Olajos magvak: A telítetlen zsírsavak, az ásványi anyagok, valamint az E-vitamin tartalom miatt az olajos magvak könnyedén képesek megszépíteni a bőrt.
Citrusfélék: Magas antioxidáns tartalommal bírnak, amelyek gátolják az öregedési tényezőket, de C-vitamin tartalmuk sem elhanyagolható.
Sovány tejtermékek: A magas kalciumtartalom meggátolja a csontszövet leépülését, ezzel kivédhető a csontritkulás.
Sárgarépa: A bőr megszépülése mellett a lását sem romlik tovább, ha béta-karotinban rendkívül dús sárgarépát fogyasztunk nap, mint nap.
Sovány marhahús: Magas cinktartalma miatt egészségessé teszi a bőrt, valamint a hajat és a körmöket is.
Olívaolaj: Telítetlen zsírsavai miatt képesek hátráltatni az agyműködés lassulását, ezzel memóriánk nem romlik tovább.