Egészséges ételekkel a cellulitisz ellen

Ha narancsbőr miatt szenvedünk, sajnos nem valószínű, hogy örökre eltüntethetjük a kellemetlen kis zsírdudorokat, mivel az ilyen bőr genetikailag meghatározott. Ugyanakkor megfelelő táplálkozással finomíthatjuk, halványíthatjuk megjelenésüket.

Ugyan örökre nem tüntethetjük el a narancsbőrt, de egy megfelelő diétával összezsugoríthatjuk a zsírsejtjeinket. Az egyik legfontosabb dolog, hogy bőrünk gazdagon hidratált legyen, ehhez pedig legalább napi két liter víz elfogyasztása szükséges, ami nagyjából nyolc pohárnyi mennyiségnek felel meg. Ezzel nem csak a bőrünknek teszünk jót, hanem a vesénknek is.
A cukros üdítőkről mondjunk le, még a száz százalékos narancsléről is, helyette igyunk csapvizet vagy zöld teát. Emellett kitűnőek a magas víztartalmú zöldségek és gyümölcsök, ezekből bármennyit megehetünk.
Nyáron fogyasszunk sok görögdinnyét,szőlőt és uborkát. Jó, ha tudjuk, hogy szervezetünknek szüksége van zsírokra, csak épp az nem mindegy, hogy milyen minőségűekre. A legjobb a szervezet számára az omega3 zsírsav, amely a következő élelmiszerekben biztosan  megtalálható: mandula,dió,napraforgómag és avokádó.
Emellett bátran fogyasszunk citrusféléket, paprikát, paradicsomot és kristálycukor nélküli epret, hiszen kitűnő C-vitamin források. A C-vitamin segíti az E-vitamin hasznosulását, amely elősegíti a káros napsugarak elleni védelem kialakulását. Az A-vitamin is hasznunkra lehet a forró nyári napokon, és még a cellulitiszen is segíthet. Együnk sok sárgarépát, spenótot, sárgabarackot, esetleg papaját.
A fehérje is nagy segítségünkre lehet a narancsbőr leküzdésében és a rugalmas bőr kialakításában, ezért részesítsük előnyben a természetes fehérjeforrásokat, például a babot és a lencsét.