Könnyed fitnesz gyakorlatok hölgyeknek, a vonzó alakért

A legtöbb nő nyilvánvalóan arra vágyik, hogy a tavasz és a nyár beköszöntével, vagy csak úgy általánosságban rövid idő alatt vonzó alakot formálhasson magának.

A legtöbben ezt nagyon szigorú fogyókúrákkal vagy étrendmódosítással érik el, holott elegendő az is, ha jobban odafigyelünk arra, hogy mit, mikor és mennyit fogyasztunk az ételekből, illetve az önkontroll mellett – ami nem jár együtt az éhezéssel – egyszerű fitneszgyakorlatokat is végzünk.

Pár egyszerű fitneszgyakorlattal – amelyek valóban egyáltalán nem megerőltetőek – ugyanis lehetőségünk lesz arra, hogy szexi lábakat, formás feneket és feleslegtől mentes hasat varázsoljunk magunknak. Mindezt természetesen rövid időn belül is el lehet érni, a lényeg a hatásos tornagyakorlatokban, a kitartáson és az önfegyelmen van.

Ha szép lábakat szeretnénk, akkor elsődlegesen a combok és a vádlik erősítése, illetve megformálása lesz az elsődleges feladatunk, ezek nélkül ugyanis lábaink soha nem lesznek szexisek. A gyakorlat egyszerű hanyattfekvéssel indul, majd ebből a pozitúrából először kinyújtjuk lábunkat, majd felemeljük a levegőbe úgy, hogy talpunk egyenesen az ég felé meredjen. Ezt követően megtámasztjuk a derekunkat és lábainkkal keresztező mozdulatokat hajtunk végre, egyszer jobbra, egyszer balra, a gyakorlatot pedig mindaddig ismételgetjük, amíg a comb külső felén és a lábunk egyéb részein nem érzünk kellemes melegséget, illetve bizsergő érzést.

Amennyiben a formás hasra gyúrnánk, az első lépés, hogy a felüléseket elfelejtjük, azzal ugyanis csak ártunk a gerincünknek. Egy sokkal könnyedebb gyakorlattal is lehetőségünk lesz megformázni hasunkat! A torna hanyattfekvéssel indul, majd ezt követően behajlítjuk térdünket, karunkat a lábunk közé tesszük, majd a húzóerő segítségével lassan, de fokozatosan üljünk fel, majd engedjük vissza magunkat. A gyakorlatot addig ismételjük, amíg hasunkban egy kellemes feszülést és melegségérzetet nem érzünk.

Ha formás feneket is szeretnénk varázsolni magunknak, akkor egy hasonlóan egyszerű gyakorlat segítségével, megfelelő kitartással rövid időn belül ezt is megtehetjük. A gyakorlat itt is hanyattfekvéssel indul, amit a térd behajlítása követ. Ha ezzel megvagyunk, kezünket a fejünk fölé emelve medencénk fel- és lemozgatásával alaposan meg tudjuk mozgatni farizmainkat, amelyek ettől formásabbakká és feszesebbekké válnak.